Lilla fröken randig.


Tjo!
En dag som denna har inte varit så händelserik.
Olivia har fått bada två gånger dock - olycker kan ju ske ;)
Så xtra ren o mysig är hon nu!
Var ute och gick innan och det var ju tur man hade regnskyddet.

Imorgon ska jag fröken Johanna klippa mig.
Det va minsann på tiden. 6 månader sist!
Förra gången jag va hos frissan så la hon ju bara lite slingor..
Hade velat färga d med men det får jag ta nästa gång. (6 månader?)

Har försökt att få Olivia
att sova men nu har jag gett upp.
Busa med pappa är mycket roligare ♥

När hon väl somnat ska jag och han ha lite tid för oss själva. Se film o äta poppisar. Mums!


Puss



Kommentarer
Postat av: Amelie

skönt med egentid med, det måste man ju ha. Hoppas du blir fin hos frissan..el ja...tss, finare! ;-) Underkläderna köpte jag på HM, dom hänger på provdockan direkt när man kommer till den avdelningen. =))

2008-08-22 @ 07:23:56
Postat av: Haaana

Hehe ja det var ju verkligen den allra värsta smärtan man nånsin upplevt, men samtifigt den bästa eftersom man fick ju världens finaste för den! =) Ja det är kul o ha sen för man kommer glömma rätt så mycket med tiden tror jag ! KRam o hälsa randiga sötnosen! :)

2008-08-22 @ 07:45:59
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Hanna

Söt liten dress hon har på sig :)

2008-08-22 @ 12:50:39
URL: http://juliusmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så gullig & söt dottern ni har :)

2008-08-22 @ 14:08:42
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Madelaine

Sv: Oj oj 28 timmar! Vilken pärs, men jag förstår till 100% att det är värt det. Så jag försöker tänka också. Men nu njuter jag ju mest av att vara gravid..Har hört så skilda åsikter om lustgas och all annan smärtlindrig. Men så långt som möjligt vill jag också bara klara mig på lustgas! Hur länge stannade du kvar på BB?



Hur är din nya fina telefon? Kramar

2008-08-22 @ 14:24:40
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Elina och Maria

Så fin hon är i sin Katvigdress!!!

2008-08-22 @ 15:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0