Tur den inte är tom...


Ska krypa ner nu. Staff är iväg denna veckan med. Tur älsklings tjejen ligger och värmer i mitten.
Har varit lite små jobbigt idag för hon har varit vaken typ hela dagen. Sovit högst 1 timme allt som allt.
Somande inte fråns 11 sen. Trodde jag lyckades vid 9 med efter 15 min hör man henne snacka.
Man ser att hon varit sååå trött men ändå skulle hon vara vaken. O la man henne skrev hon bara.
Jag hade inte tyckt det varit jobbigt om jag hade fått lite avlastning men det går ju inte när han är iväg.
Därför ska jag ner till Vellinge TROR jag.. Vi får se. Tisdag är det iaf mammagruppen sen spruta!

Igår var vi hemma hos Staffans mamma o pappa hela dagen. Fikade , grillade och drack lite vin ;)
Olivia visade sin bästa sida o charma nog farfar rätt mycket. För igår blev det mycket prat och bilder.
Kul!

Nä sängen kallar somsagt - imorgon ska jag hitta på ngt - men vad vet jag inte än!
Bakade kladd kaka men Amelie hade ingen bil! Attans med!!!
Kanske ska ta mig in till stan - återstår och se..
Måste köpa 50 års present till Moder!


Kommentarer
Postat av: Amme

vi kan ju träffas i stan om du vill???? =))) Titta i affärer kanske fika?? puss!!

2008-08-18 @ 09:01:31
URL: http://snuffetuffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0