Sjusovare..


Oj vad klockan var mycket när Liten och jag slog upp ögonen.
11:30 - måste varit för d regna som det gjorde så man blev helt borta.
Olivia somna 10 igår och åt bara en gång (halv 7) imorse och sen sov till halv 12.
Ganska skönt :)

Staffan är tebax till jobbet så man sitter här o funderar på vad man ska göra.
Vädert är inte så lockande att gå ut i.
Sitter och lyssnar låtar på youtube - just nu Sonja med Någon som du.
Fin!

Har massa tankar i mitt huvud nu förtiden.
Massa tänk om ...

Måste börja söka jobb!! Ska faktist söka nere på Kvantum- Det är nära och bra och det verkar vara bra männsikor som jobbar där! Kan inte gå med mina "kaffepengar" som Staffan säger.. :)

Nu är Olivia missnöjd och jag förstår henne...




Kommentarer
Postat av: Amme

åh va skönt o sova länge, men det e ju faktiskt så när det regnar ju. haha kaffepengar, va elakt sagt ;-) Puuss ha en fin dag

2008-08-04 @ 16:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0