Regn hela dan

Blir man trött eller blir man trött?
Fy säger jag! Visst är det mysigt MEN jag vill kuna hitta på ngt nu när Staff e hemma och det är helg!


Olivia är oxå trött men vill inte sova. Gnäll gnäll gnäll..

Igår klippte vi oss - var menningen att det bara var jag som skulle bli fin i håret och att Staffan skulle passa Olivia.
Men han blev oxå sugen på att klippa sig så vi fick ringa in Staffans mamma så hon kund se till Olivia. Gick bra!
Blev nöjd med frissan. Uppklippt men ändå sparar jag längden. Vill ha långt! Men fy tusan vad tunt det blev..
Staffan fick en elev som klippte han. Men det blev bra. Hon va såååå nogrann. Tog ju en timme! För en killfrissa. Hihi..
Jag är glad att jag börjat gå på Skägg och lockar. Han som klipper mig är jätte bra och vet precis hur jag vill ha det! :)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe.



*klump i magen*

Kommentarer
Postat av: Frida

Varför klump i magen?

2008-08-23 @ 19:48:37
Postat av: gumpen

Ja, här har det öst ner heeeeela dagen!! får man se en bild på frizzen då? Jag är sugen på att bli lite rödlätt nu till hösten..men vågar nog inte..har alltid varit blond men d e tråkigt!!!!!!! kram=)

2008-08-23 @ 20:24:25
URL: http://gumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0