När jag tittade på klockan.


Då förstod jag att jag inte kommer hinna.
Klä på Olivia - mig själv - ge henne mat - byta blöja - packa skötväskan!
Ställde ändå klockan. Tror det är ngt med den föräldrargruppen - ngn där uppe som hindrar mig :)
Aja nu e vi klara iaf men vad gör det!?
Ska iaf till bvc klockan 13 - då ska älskade få sprutan. Bara hon inte blir jätte jätte ledsen!
Blir väl vägning med. Tippar på 8,4 :)
Sen efter går jag nog en tripp ner till Transval.


Snälla snälla regna inte idag!
Har inga regnkläder juh :(
Nyfiken vad det ligger i Ammes mage!
Flicka tippar jag på :)
Puss

Kommentarer
Postat av: Karolina

Trist med sprutan - men nu e det klart !!



Vilken duktig tjej som vänder sig så där :)



Puss puss

2008-08-19 @ 12:10:54
Postat av: Madelaine

Hoppas det går bra idag! Kram M

2008-08-19 @ 12:11:46
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Karolina

Jaha .. trodde du fått sprutan redan lilltjompen ... men men ... snart har du det å då blir allt bra ;)



Kram

2008-08-19 @ 12:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0