Meckar med köket!


Älskling är ledig imorgon. Jobbat in dagen. Han är en rastlös själ! Nu håller han och en Jocke på med köket.
Fint kommer det bli men nu är det kaos. Lådorna på golvet o så..!
Olivia har somnat men kommer säkert vakna när dom ska sätta fast diskhon..
Bilder kommer när allt är på sin plats!
Älskling gav mig en present idag (ja ni läste rätt) ;) Han kan om han vill!
Han va ju på Ikea o då köpte han en skohylla typ som man förvarar sina skor i.
Så den ska jag sätta på väggen innen i gadroben. Skit bra!
Nu lät d precis som att han inte ger mig ngt men det är han som gör så jag överlever ;)
Men jag menade mer överaskningspresenter...

Dagen var trevlig!!!
Vilken goding Elliot är.
Han kan verkligen sitta själv!! Det tycker jag är lite galet. Haha - på tanke på hur Olivia är. Hon är som mamma , en softpotatis ;)

Blev ingen storhandling idag , imorgon så! Ska bli så skönt! Kanske gå på stan med liiite. Hämta ut mitt gåvopaket på Lindex.

Nu vill jag ha en ISKALL fanta! Give me..pliiiiiz!


Kommentarer
Postat av: Haaana

okej :) Ja det gör hon hehe gulligt :) Det gjorde iofs elliot oxå när han satt i den rosa vet inte vad den hette :D hehe

2008-08-07 @ 23:33:20
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Amme

Aaah det e så kul & dona om hemma ju =)

2008-08-08 @ 07:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0