Lite ont i magen!


Ätit ganska dåligt idag! Staffan mådde dåligt och var inte hungrig så vi skippa kvällsmaten. Istället åt jag kladdkaka som jag bjöd svärföräldrarna på. Men nu har jag massa kurr i magen och uppsväld. Känner mig gravid! Tänk om jag är det?!!? Anä så kul ska vi inte ha det.

Fredag imorgon - sen lördag. Då nalkas det partiiii i lilla Vellinge! :) Ska bli kul att träffa kusinerna..och alla andra med såklart! Kommer fattas ngn! Syster o familj =( Men dyrt blir det om dom ska ta sig till Vellinge bara för ett kalas. Dom firar ju mojan i deras tankar! Men det hade inte gjort ngt alls om dom kommit!

Staffan o jag ska planera in en resa upp till dom. Köra upp. Fast jag inte gillar att åka bil så långt. Men vi ska nog ta in på hotel oxå :)

Nu ska vi göra natten här eller ja Staffan :) Olivia sover redan och jag ska vänta på tvätten.

Najtiii...


Kommentarer
Postat av: Far

Natti gumman.



Se nu till att få äta o må bra så ni kan komma till en träff med alla ni känner o ha kul!!!



Far som nu skall nu gå o nanna =)

2008-08-29 @ 01:27:50
Postat av: Amelie

äh det låter ju najs gummis, bo på hotell & så, myspys!!! Väntar på bild på outfiten hihi. Nu ska vi köra ut & äta frulle här. mums. Puss på fina dig

2008-08-29 @ 09:16:20
URL: http://snuffetuffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0