Låånga bollar..


Sitter och tittar på OS. Inte ngt kul - handboll!
Olivias farmor och farfar var precis på besök. Blev kaffe och kaka!
Lilltjejen vaknade klockan 9 imorse som alltid nu förtiden och gjorde nr 2 IGEN.
Haha tycker det är så komiskt. Alltså det är så att jag tycker det är kul för innan har Olivias mage inte "tömts" på två veckor. Och nu när det är varje dag vid 9 tiden så tycker jag det e rooooligt. Ja jag vet jag är knäpp!
Men iaf efter det gick vi upp och hon blev trött vid tio igen. Super bra för jag var oxå super nannig.
La oss o vaknade inte fråns halv 1 !! Ont i huvudet hade jag. Inte bra att sova så länge. Men det behövdes tydligen.

Ska skriva en handlelista till Staff så han kan åka ner o köpa tacos. Mums!

Imorgon åker han upp till Stockholm :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0