Handen på hjärtat..



Klumpen försvann och jag känner mig mycket friare i mina tankar.
Vad vore jag utan Er? Älskar!

Staffan har åkt för sista gången nu - hoppas jag iaf! Tomt utan här på kvällarna!
Att sova ensam är det värsta jag vet. Tur att Olivia är här iaf.. :)
Hon vaknar typ 10 gånger på nätterna nu - fattar inte varför..!
Ledsen är hon o letar efter bröstet. Ändå ger jag henne gröt på kvällen så det ska hålla sig längre.
Tror hon drömmer o sen vaknar hon är jätte ledsen och kan inte komma till ro. Bröstet är somsagt hennes trygghet än.

Tänkte bada lilla fröken nu - det älskar hon!


Hoppas Ni haft en skön måndag.


Kommentarer
Postat av: Mormor Ann-Sofie

Va skönt, nu nalkas det stor fest till helgen ju.. Hoppas vi får fint väder. Puss och Kram Mojan.

2008-08-25 @ 22:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0