Grönt är skönt!


Det är roligt att ge smakisar :)
Idag fick Olivia smaka ärtpure som jag själv gjorde.
Hon var skeptisk från början men sen gilla hon det. Åt upp allt.
Bra. Ärtor är ju sött så det hade varit kostigt om hon inte gillat d :)




Nu ligger hon utslagen i sängen och jag njuter av mitt kaffe.
Har tagit tag i städningen och det är skönt när man får det lite finare.
Gillar inte när det e stökigt. Har blivit som mojan ;) Eller vad säger du syster? *skratt*

Vad ska man äta idag? Har bara ätit två knäcke så borde göra ngt! Tråkigt att äta själv bara. Men men äta bör man annars dör man eller vad dom säger!

*hoppar på godis påsen*

Kommentarer
Postat av: Haaana

ahaa, ja imon så kan jag inte ska hem till mor o far o käka lunch o uggla! =) men torsdag kanske ! Elliot är det nog ingen fara med! Han var ju ännu piggare än vanligt efter första sprutan! ( unge! ja ville sova lite extra då ) hehe

ja snackar med aaana sen hör ja av mig här eller på telen! KRam

Chipp

2008-08-05 @ 19:00:49
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Carolin

så söt hon är då :) Kul att hon börjat förstå vad hon ska göra med gegget hon får i munnen :) Kram

2008-08-05 @ 22:11:12
URL: http://kluddan82.blogspot.com
Postat av: Pauli

sweetie!

2008-08-05 @ 22:18:33
URL: http://www.alltomengla.blogspot.com/
Postat av: Mostern....

Mmm ... väldigt lik mojjan ;) saknar er

2008-08-06 @ 00:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0