Vitamin?


Sitter här, har varit vaken sen 9..
Men vaknat många gånger inatt!
Jobbigt....

Behöver nog ngt som gör mig pigg.
Är ju ständigt trött i huvudet!
Vitamin brist???
Är man trött så är man inte så trevlig..
Uff känner mig som en sur kärring här hemma!

Flåt!


En kul nyhet iaf!
Tittade ut precis mot fågelholken..(stavas?)
Där va minsann en som nog flyttade in..
Hihi :)

Om en kvart kommer snickarna..
Tar emot om jag säger så! ZzZz...
Får lägga Liten i vagnen sen så får hon sova ute.
Har beslutat mig för att vara hemma när dom håller på..
Man vet juh aldrig..

image623

P&K

Kommentarer
Postat av: camilla

hejhej! Gud s somrig o fin dn blogg har blivit!!!! :-D

Hopaps du kan hänga med på lördag! Hade varit skoj. Men kan du inte så hittar vi en annan dag! :-D

Ha en toppenbra o solig dag! Nu ska jag ut o sola fejjan lite hihi man e ju viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitvitvit

2008-04-29 @ 11:08:17
URL: http://muharremi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0