Titta ut titta ut..

..en minut *sjunger*

Vilket väder det är idag! Jag och Olivia gick en mysig runda.
Hade min vår jacka på mig, svettades :)
Ville gå mycket längre men lillan vaknade och jag ville inte riskera att hon skulle bli ledsen!
Ska ut o gå sen när älskling kommer hem från jobb..
Borde gör mat till oss, men vad??
*hum*
Dagen idag har faktist varit MYCKET bättre än igår.
Tror det var så att jag kände mig väldigt ensam igår så då blev allt mycket värre än vad d kanske eg var?
Menar det är inte så lätt att komma in i allt sådär jätte snabbt!

Måste säga att jag är kär! Hon har fått mig att le så många gånger idag! En lyckokänsla i hela kroppen!!
Jag + Staffan = världens finaste Olivia image439




Nä nu ska jag ta o dricka lite till kaffe..
Måste sluta dricka sååå mycket!
6 koppen är jag inne på och mer blir d säkert sen..
Aj aj!

image537
Todeeels..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sån sötnos!

2008-04-01 @ 16:11:32
Postat av: hanna

har oxå varit på promenad =) skitfint väder idag juuh ! japp man skulle vilja va så liten och bara kunna sova hur mkt som helst =D kram

2008-04-01 @ 17:55:49
URL: http://elliotminprins.blogg.se
Postat av: Denise

Gud vad hon är söt=)

2008-04-01 @ 18:21:38
URL: http://www.snisen.blogg.se
Postat av: camilla

Här promeneras det också flitigt! Bästa sättet att gå bort kilona.. i alla fall innan kontrollen. Man får ju inte göra så mkt mer =(

Vi åt korvstroganoff o fullkornsris idag. Gott gott gott! :) Hoppas ni kommer på nåt gott ni med!
kram

2008-04-01 @ 18:41:07
URL: http://muharremi.blogg.se
Postat av: Pauli

Härligt att dagen var bättre! Tar tid innan alla era rutiner är på plats. Kärleken av ett barn är större än någonting annat! puss på er

2008-04-01 @ 22:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0