Solsken - Promenad - Kvantum!


Heeeelt underbart väder d blev.
Olivia och jag gjorde oss redo för en promenad.
Då vi behövde bak potatisar så beslöt jag mig för att gå ner till Kvantum..
O där.. ja där hade dom invigning. Galet mycket folk och massa prova på saker!
Kul! Så härligt med en ny fräch butik. Med eget bageri! Känns som ett mini maxi..*me like*
Så då vet jag vad jag ska göra när jag har tråkigt.. Gå till Kvantum! *wiee* hehe..

Sitter och fikar med kaffe och malte bullar.. såna där svarta med frön i.
Ja du vet vilka jag menar mojan =)
Olivia har somnat igen, men jag hör henne prata eller vad hon gör. Ja det är som hon pratar i sömnen.
Plutt!

Vilken underbar känsla det är när hon tittar in i ens ögon och så ser man att munnen börjar le.
Älskade dotter! ♥

O snart kommer älskade Staffan oxå hem.
Borde nog visa lite mer kärlek till han.
Men du bajbiii om du läser detta så ska du veta att JAG ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA!
image570
;)

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tror han vet det.. det blir nog lätt så när en liten bebis kommer in i bilden. Både att det tar upp tid men också energi o man e helt slut skulle jag tro..?? Man kanske inte känner sig så "het" heller? Tycker det verkar så på många nyblivna mammor.. Fast du har alldeles rätt i att man inte ska glömma sin kärlek för det, så säg du en gång extra idag att du älskar honom, myspys!

snart kommer svärföräldrarna, då blir det PLANKA! muuums..;)

Kram från mig

2008-04-10 @ 17:29:12
URL: http://annaalbert.blogg.se
Postat av: camilla

Det går toppen med det nyttiga! Det har varit en PERFEKT dag idag :-) Skött mig o gått MYCKET.

Visst einte att Hanöhallen (kvantum) hade invigning idag.. måste åka dit nästa gång jag e i åhus!
kram

2008-04-10 @ 20:13:34
URL: http://muharremi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0