Posten!


Igår blev jag jätte glad när vi fick posten.
Det var pengar till Olivia (ja till oss) ;) 1050 :-
25 :- från Kvantum
100 :- från H&M
INGA RÄKNINGAR!
image592
Idag blev jag änu gladare när jag gick ut för att hämta posten.
Olivia hade fått ett alldeles eget brev från kompisen Engla :)
Fin fin present. En body från fem myror är fler än 4 elefanter.
Sen var det ett brev där jag kände igen handstilen men kunde inte placera den.
Öppnar och där är ett kort, öppnar kortet och då är det från en "gammal" vän..
Blev super glad! Det betyde mycket! Att hon har tagit sig tid att skicka ett kort till mig/oss..
Det är nog tre år sen vi hördes. Herregud vad tiden rinner iväg..

Ja ibland kommer brevbäraren med mycket trevliga saker!

Kommentarer
Postat av: Mojan

Så roligt med överraskningar i brevlådan. Kan tänka mig att det var roligt att få ett brev från en gammal kompis, väcker nog många roliga minnen.. Så gulligt att Engla skicka present till Olivias 1 månadersdag. Kramen Mojan

2008-04-16 @ 22:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0