Ont i bröstet..

Haha illa!
Eg ska jag njuta men nu sitter jag bara o väntar på att lilla älsklingen ska vakna.
Vi gick ju upp halv 7 o hon har bara ätit av d ena bröstet.
Så det ena är vääääääligt spänt nu må jag säga!

Jag har fattat nu att hon sover hela natten ,vaknar på morgonen men sen vill hon sova till 12 typ..
För att sen vara vaken o grining under dagen..
Ska se om det stämmer..!
Men vi ska iaf gå ut o gå en lång runda när hon e nöjd med mat o blöja..
*väntar*

Sitter och tittar på Mtv nu...
Gaaah, jag vill inte se alla snygga smala tjejer!
Längtar till jag kan börja göra lite träning här hemma..
Men får ju vänta till efterkontrollen!

Nu vaknar Olivia! WIIIIEEEE :)

Puss


Kommentarer
Postat av: Anna

Tänker inte komma med nån predikan för det hjälper inte i sådana lägen men tänker dock påminna dej om att du e väldigt fin JOhanna!! O du har ju ngt mycket vackrare än vad de någonsin kommer få- en Olivia! Snart kan du förhoppningsvis koncentrerar dig lite mer på dig själv o komma igång med något, det verkar va det du vill.. röra dig mer, eller? Måste va tufft den där första tiden efter förlossningen... då allt e nytt o man måste skaffa rutiner på nytt.. tänker på dej o skickar massa kramar!! =)

2008-04-01 @ 13:39:29
URL: http://annaalbert.blogg.se
Postat av: Pernilla

Jag försökte kommentera för nån dag sedan men tror inte det kom med? Iaf ville bara säga att ni verkligen har en riktigt söt liten flicka, den bilden med händerna för ansiktet var ju bara för söt!! Lycka till med allt! /Pernilla

2008-04-01 @ 14:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0