OMG...



:)
Lilla Olivia är inte så liten!
Hon har blivit lååång..
57 cm..
Hon har blivit lite tjockare me ;)
4200 gram..
1 kg har hon gått upp sen hon föddes...
Så snart går hon väl med? Näää nu va jag lite väl överdriven..*tss*

Staffan har klippt gräset idag.
Ser såå sommrigt ut.

Grönt och fint!

Nu har mina älsklingar somnat!
Staffan sitter o fåtöljen o Olivia i hans famn.
Söta!

Svar till er som undra vart Olivias täcke/filt är köpt så är det favvis affären... Lindex ;)



image565

Tack o hej leverpaaaaajstej!

10 min till barnmorskorna.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kollade på barnmorskorna.. kunde inte låta bli! Min Andreas tyckte det va mkt skrik så han gick, haha, han har o vänta! ;) Jag fick en sån klump i magen när de berättade om bebisen som fastnar o som de fick ge HLR på.. usch.. snyft, stackars föräldrar! Vilken dramatisk upplevelse..

hihi, jag kan få ett jäkla humör om det e så.. syftar på tvättstugan, en gång gick jag ner o bara stängde av torkrummet o gick o la mig igen, de fick gå ner o hämta blöta kläder sen, så det så! ;)
Kraam

2008-04-09 @ 21:54:07
URL: http://annaalbert.blogg.se
Postat av: Mormor Ann-Sofie

Ja du lilla Olivia snart ska du krypa på den fina gräsmattan. Men nu ska vi ta det väldigt lugnt för vi vill att allt ska gå väldigt långsamt för vi, jag som snart ska bli 5, vill inte att tiden går så fort. Och innan dess ska du ju döpas och Mormor och Morfar ska ju åka till Garda Sjön med gammel mormor och morfar. Oj va vi ska hinna med mycket innan ditt dop om nu det inte blir innan. Kramar Mormor & Morfar vi ses..

2008-04-09 @ 22:08:41
Postat av: Kristin

Ojdå, att din sambo redan har börjat klippa gräset.. Min sambo han har skottat snö i 2 dagar han!
Vilket söt dotter ni har.

2008-04-09 @ 23:23:10
URL: http://kristinnorberg.webblogg.se/
Postat av: Aleksandra

sv: ja, den var rätt dyr 989:- men förhoppningsvis kommer den underlätta mitt arbete lite;) man kan ju alltid sälja den sen när man inte använder längre och få tillbaka lite av pengarna.. Olivia hade säkert älskat den. hoppas ni också får en underbar dag/ Aleksandra

2008-04-10 @ 10:11:48
URL: http://pulchrafutura.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0