Fredag! :)


Himla snabbt veckan gått! Det var juh faktist precis måndag!
Vädert har skiftat sig från vår till regn och sen vår igen.. Men idag får vi nöja oss med grått väder.
Vet dock inte hur många grader det är?

Igår var vi på bvc..
Hon springer iväg med sin vikt och växt tillgång..
3900 väger hon och är 55 lång!
Allt såg bra ut med henne så det var juh skönt!
Kissa såklart ner hela vågen! Sen sa barnmorskan att hon tyckte hon var väldigt mycket med i blicken och sen började Olivia le mot henne. Då sa hon att det där var ett riktigt leende..! O det är som jag o staffan sagt innan, att det kan inte bara vara välmående leende för hon ler när vi gör visa saker och när hon får se sina "kompisar" på skötbordet! Söte plöte!

Efter bvc hade jag en liten mamma o barn träff - tjejerna från föräldrar gruppen. Wohoo det blev av *ler*
Trevligt trevligt!!  Olivia sov dock sig igenom allt men fick träffa lilla Thyra precis innan dom skulle köra.. :)

Idag har vi bjudit hem Jonny Sara och deras Isak.. 
Imorgon kommer nog Olivias gamle mormor o morfar upp! Med min moja! :)


Måste skriva att O är jätte duktigt på att sova men inatt va d jobbigt!
Hon ville bara ha bröstet. Hon somna vid det och så fort jag la ner henne vakna hon o skrek.
Höll på så till klockan 3 inatt. ZzzZzz...
Så jag somna med henne i famen, och hur bra e d?

Aja, jag tog sovmorgon med henne, vi gick upp halv 10 för jag hörde att hon la av en ladning. hehe..
Nu sover hon igen och jag ska ta mitt kaffe så jag kan dricka det i lugn och ro..

image544

Kommentarer
Postat av: Carolin

det där att du somna med flickan i famnen, det gjorde jag jämt med Alwin när han var liten. Han somna direkt efter att han fåt mat sen om jag la ner honom börja han skrika, så jag sov med han på bröstet flera veckor i början :) O han har över levt :)

2008-04-04 @ 12:34:01
URL: http://kluddan82.blogspot.com
Postat av: camilla

hehe samma här, Arijeta sover nästan alltid vid bröstet. Hon vaknar DIREKT när jag lägger ner henne. Hon har ratat sin napp nu, så det är BARA bröstet som gäller. INGET annat...

Så oroa dig inte, ingen fara :)

kramkram nu e det sooooool ute woho!:)

2008-04-04 @ 14:31:07
URL: http://muharremi.blogg.se
Postat av: Mojan

Pluttenuttan då så bra att Olivia går upp i vikt, kan nog bero på mycket mat i bopparna hihhi. Vi skulle ju komma imorron men nu är det ju så att din mormor och morfar ska på 50 års fest, så jag kommer med dom på söndag istället. Har varit och shoppat lite roliga saker och ting idag till både Olivia och Trädgården. Vi ses på söndag. Kram Mojan.

2008-04-04 @ 19:59:08
Postat av: Moster Karolina

Ååå vad skojs att lilltufflan väXer sååå mycket :) Skoj att mormor å morfar kommer upp :) Så att de får träffa henne någongång :)

Kram - saknar er !! :)

2008-04-04 @ 21:08:13
Postat av: Anna

Ååh va härligt me leende! Man bara smälter.. =) Ha en mysig lördag (i det mindre mysiga vädret..grrr) Kram A

2008-04-05 @ 11:59:18
URL: http://annaalbert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0