Fredag igen!


Håller ni inte med mig att dagarna spriiiiinger iväg?
Jag tycker det ska gå lite mer långsamt men ändå vill jag att det ska vara helg för då får Staffan vara hemma.

Snart kommer föräldrarna upp, mys!
Fira Staff lite, men eg ville dom nog komma upp för att träffa olivia ;)
Sen va fajan sugen på kräftor och ville äta d med oss..
Så ja varför inte??
Hihi..

Igår blev det inte så speciellt fördelsedags inriktat här..
Jag bjöd på planka från Robins och sen hade Olivia köpt massa lottor, men där va bara vinst på 30 kr.
Så ngn miljonär blev han inte..
Men det är spännande iaf *huum*

Liten sover än.
Hon somna mellan oss vid 1 och har bara ätit en gång, klockan 8..
Mitt ena bröst har alltså inte blivit ur mjölkat;) på 10 tim snart.
Behöver jag säga att det spänner och är jätte stort??
*gaaah*

 image615 
Kläder från Pauline och Maria. Fina!


Ha en fin fredags dag!
Kram!
image616


Kommentarer
Postat av: Maria o Lilla Skuttan

Er lilla sötis klär i rosa ser jag! Kul att ni gillade byxorna!

2008-04-25 @ 10:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0