En dag som denna!


image559


Uff idag är en tråk dag! Vet inte alls vad jag ska hitta på. Tvätta bebis kläder och vattna står högst på listan.
Olivia sover så jag ska passa på..
Men kaffet måste drickas upp först!

Det är så jobbigt när man känner denna känslan! Man vill göra så mycket men man gör så lite.
*blä*

Hade jag haft körkort så hade jag lätt kört ner till Vellinge nu..Fajan är juh hemma så hade vi kunat dricka kaffe tillsammas.. hihi.. Så hade jag kunat ta Viska med på en runda..Jag vagnen och hunden... Låter mysigt.
Så kommer det bli till sommaren. Då ska jag passa henne.. Föräldrarna och mormor o morfar ska ju till Italien..
På samma gång ska Staffan till Sweden rock.. Hååååård rock HALLELULJA! Eller inte... ;)
Så då blir det jag o min lilla bubbla, igen. Kom o hälsa på mig då! Ok? ;)
På tal om att resa bort.. Innan staffan ska till sweden rock så ska han till Rom..
Ja hans chef har bjudit 6 killar på en weekend.. Tänk om mitt jobb hade ringt och sagt ngt sådant..
Fast den nya chefen vet inte vem jag är, så det vorde lite konstigt... hehe..
(jag och Olivia får rymma)
Men vart???


Vikten då?
Jag ställde mig på vågen och jag har gått ner 4 hg.. haha! WOW..eller inte!
Ska inte väga mig fråns nästa vecka nu..
Vadå att amning gör en smal? När då? Om ett år?

Yea yea..
Nu kallnar kaffet igen så jag får ta o dricka det!
Hoppas ni har en bättre dag än vad jag har!
/Johanna

image560

Kommentarer
Postat av: Anna

uff... stackar Johanna idag.. Lider me dej som känner som du gör just nu, inte alls kul! Jag kommer gärna o hälsar på dej, har ju vovve o körkort så vi kan köra till hundbadet o rasta min Albert o låta Olivia få frisk havsluft, låter väl mysigt!? *hihi* STORA kramar till dej från mig o hoppas du snart hittar på ngt du vill göra idag.. (ett tips e att kanske baka lite att ha i frysen till oväntade besök, fast det har du kanske redan?)

2008-04-08 @ 11:48:49
URL: http://annaalbert.blogg.se
Postat av: Amme

ja vilken jobbeförmån det där alltså, en resa te Rom! Inte leva i bubbla *prickar hål på den, kom ut kom uuuut* =)

2008-04-08 @ 12:33:45
URL: http://www.snuffetuffe.blogg.se
Postat av: Anonym

Du kan ju alltid plugga lite körkort... fast det är väldigt tråkigt...

2008-04-08 @ 12:41:24
Postat av: miian

åh drygt att vara utan körkort :(
Och att ha familjen så långt bort!
Din syster bodde 100mil iväg?vart?
Hur länge har du bott här i krokarna?
ahh tusen frågor!!!
Du&Oliva får åka p¨å värsta lyx weekend när gubben är och reser och e på festival =)
Kram ha en bra dag

2008-04-08 @ 12:43:50
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: hanna

håller med , vadå amning gör en smal? my ass I say! =D

2008-04-08 @ 13:19:22
URL: http://elliotminprins.blogg.se
Postat av: susanne

vet hur du känner dig man vill så mkt men orken hänger inte riktigt med!och det där man gå ner i vikt var ju lätt i början bara rann av mig men nu har man stått stilla ett par veckor, paniken kryper på en snart är det ju sommar! ångest inför bikini!men får väl tänka att man fått ett underbart och friskt barn! ha det!

2008-04-08 @ 13:59:29
URL: http://susannenorlin.blogg.se
Postat av: camilla

Fast man vet ju inte hur det hade sett ut med vikten om man INTE amamt? hehe kanske vi hade gått upp en massa då istället?? hahahah Men håller med, det går ju inte så snabbt neråt som man har hört. På vivsa rinner ju vikten av när de ammar. Min kompis gick ner 15 kilo de första två veckorna när hon kom hem från bb... jag kan ju drömma vidare haha

kramis

2008-04-08 @ 16:53:53
URL: http://muharremi.blogg.se
Postat av: Frida

Och trots att man gått ner allt så är höfterna större än innan... inga jeans passar längre. Så tråkigt... och dyrt med massa nya!

2008-04-08 @ 18:30:48
Postat av: Mostern

Men sötis .... du kommer gå ner i vikt - men det tar litta tid:)

Himlar vikken söt unge jag fått till systerdotter .... å fin hon var i randiga bodyn ... passa hennes färger perfekt:)

Saknar Er!!

Tusen kramar från Indal

2008-04-08 @ 22:58:09
Postat av: Louize

Jag är bara tvungen att säga hur bra och fin din blogg är. Följer dina dagar , känner igen mig otroligt mycket när emanuel var nyfödd=)
Hopppas du/ni får en fortsatt underbar dag!
*kramar*

2008-04-09 @ 10:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0