Vecka 18 - bebis vecka 17.


Idag har vår kärlek sagt hej till oss!
Det hände när vi låg i sängen och tittade på Heros.
Jag har jobbat natten så jag vill slappa lite..
Staffan höll på magen men inget hände. Han sa att bebis var en slö en..
5 minuter efter när jag känner så säger det "buff".. Jag säger till Staffan att lägga handen igen o efter ett tag så känner jag en till buff och då sa Staffan att han med kände.. Så 2 buffar til pappa och 4 till mamma.
Blev helt tårögd för det var verkligen ngt jag väntat på...
Tror man känner bäst nu när man ligger ner o är helt avslappnad!
Så nu har h*n beviast för oss att h*n finns där!
6 dagar kvar till vi får se vårt underverk! (jag har smygtittat innan juh)
Längtar såååååå!!

image82
Vi har skapat dig med all vår kärlekimage83
image84

Kommentarer
Postat av: Pauli

åhhh vad mysigt! Pappan har kännt första buffen :)) blir helt tårögd jag med :)

2007-09-23 @ 18:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0