Kalas tajm!


Idag är dagen mycket bättre.
:)
Har precis slagit in paket till Staffans brors barn som fyller 6 år.
Ska in och duscha strax så man känner sig ngt finare.

Mor o far var här uppe igår o hjälpte till lite..
Körde till Eko.. *me love* haha...
Mycket bättre utbud på saker här i Fjälkinge än Malmö...
Så mojan gillar minsann oxå att gå här.. :)

Ni skulle bara veta hur mycket jag och Staffan vill att bebis ska röra sig så man verkligen känner det,
Älskling tror han har hört bebis iaf.. Hihihi.... Om man nu kan d?!?! image71

Läste i Mamma praktikan som jag lånat av Pauline att det är bra om man gått upp 4-6 kg nu.
O jag har juh gått upp 6 kg så det är väl bra?? Men känner mig fet! Men jag vet att det beror juh på att ngt fint ligger o växer så jag är eg bara glad över det :)
Men en person som jag som alltid vägt mig o blivit lite skadad av det får en chock när vågen bara ökar!

Vikten var 50,5 på midsommar. (plusade)
Vikten på inskrivningen var 54.
Vikten nu är 56,2..
Tror jag kommer gå upp 15-20 kg.
Mer får jag inte, jag är så kort så uff nä!!!


image72
Ha nu en härlig söndag!
Ta vara på varann..

Kärlek från bebis och mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0