Hemma i Åhus igen.


Då sitter man på samma ställe som man brukar.
=)
Helgen var trevlig. Lite för snabbt gick den allt.
Fredagen har jag skrivit om.
Lördagen bjöd på Vellinge blomman med mor. Vi hittade så fyndiga saker.
Köpte box bollar som jag ska plantera..Glömde dom men gör inte så mycket för dom kommer upp på torsdag.
Sen kom Staffan ner, stackare. Nackspärr så det heter duga hade han. Vi testade allt för att få bort det, men det enda som funka va tyvärr starka piller. Mor har juh en hel uppsättning för saker till rygg o nacke. Då hon själv har ständigt ont. Uff!
Kvällen kom o då gjorde hon planka till oss alla. Så gott! Mycket godare än köpe planka =)
Efterrätten stod jag för, chokladpudding med grädde. Haha jag va så sugen på det så jag va tvungen att ha med det på receptet *ler* Men d var inte så gott som jag hoppat på...
Sen blev det film för Staffan och mig. Den passande "På smällen" =)
Igår-Söndag så körde jag o han till Ikea. Tittade på spjälsäng, vi vet vilken vi ska ha nu. Men väntar med att köpa tills vi varit på ul den 28/9...*snart snart snart*
Köpte lite andra saker iaf. Men där var så himla mycket folk så man orka faktist inte engagera sig att leta efter fina saker. Men två lampor och väggdekoration blev det.
Fint.

Bebis växer. Eller är det bara magen? Tjock är jag iaf.
Vågar inte ta på mig mina byxor.. hehe....

Längtar efter dig lilla du! ♥

image34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0