Fy tusan!


Haj kära läsare!

Vilken start på dagen.
Började på jobb, illamående och svimfärdig..
Skulle ta bussen och när jag gick dit så vackla mina ben. Ville bara sätta mig ner på marken.
Kommer till bussen och då märkte jag att den höll på att köra..Fick spinga den sista biten och det gjorde inte saken bättre. Kom iaf på bussen och då var jag varm som ja jag vet inte vad. Började klökas! :(
Kändes som jag hade 40 gradern feber...!
När bussen kom till Åhus hoppade jag av tidigt för att jag hoppades att frisk luft va bättre..
Har ALDRIG känt så tunga ben i hela mitt liv.. Kom ingenstans när jag gick..!
Ringde Älskling.. Då låg han o sov för till jobbet kunde han inte åka.. han är SJUK!
Så det är väl såhär att jag börjar bli sjuk + att mina gravsymtom ökar (illamåendet)

Nu har jag duschat och ska försöka göra ngt..
Måste hämta mitt ID..

Köpte mamma jeans igår på Hm.
Snygga men inser att jag kommer inte kuna ha dom länge.
Fick köpa 36 för dom ska passa i benen..
Men det får nog bli ett par 38 om nga veckor.
Sitter liiiiite tight ;) Inte jätte bekvämt! (prövade aldigt dom i affären då jag hitta dom när jag skulle gå ut)
Nersatta till 249 från 498..Bra!
Köpte ett par svarta med...som jag ska ha på kalaset på lördag..

Massa bubblig i magen idag..*prutt prutt*
;)

2 dagar kvar!
(drömde om att vi såg en snopp inatt igen)
hehe...

image89

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0