Bubblor el Rörelse?



Hemma från jobb!
Sitter och klurar på hur man ändrar mer på bloggen. Tror jag är för trött just nu så jag får vänta tills ikväll.
Staffan ligger o sover. Han var nog ute igår, har inte pratat med han så man är lite ovetande.

Sitter o säljer massa saker på tradera. Vill man tjäna pengar snabbt o bra så rek jag er att göra det där.
Jag är uppe i 1200 kr på saker som jag skulle slängt annars. Bra tycker jag.. :)
Alla pengar som är lätta att få tackar man juh inte till.

image45

Igår när jag satt o titta på fotbollen på jobb så hade jag som alltid händerna på magen.
Plötsligt kände jag ngt som jag inte kännt förut.
Vågar man tro att det var bebis som gjorde en rörelse så det gick ut till mig?
Mysigt kändes det iaf. O nä det va inte gaser ;)
image46



Ha en mysig söndags dag. Själv ska jag lägga mig lite brevid Han!
P&K



Kommentarer
Postat av: Pauli

ååååh vad mysigt med första fosterrörelserna :))) Minns dem så väl!

2007-09-10 @ 14:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0