Börjar jag bli sjuk?

image88
Får inte, vill inte!
Har JÄTTE ont i huvudet, har haft det sen imorse.
Har ngn känning i min hals att det river.
Fy fy fy!
Har inte tid till att bli sjuk.
Inte denna vecka, och inte denna helg som kommer!
Hade Staffans brors barn här igår.
Lilltjejen hade feber och näsan rann o hon hosta hela tiden.
:(
Aja blir man sjuk så blir man.
*håller alla tummar att det håller sig borta*

Ska ut o gå med Staffan klocka 6.
Gå i skogen o kanske få bort skallebanken.
Andas in lite frisk luft. Det skadar ju inte.

Hanna (min arbetskamrat) fick se sin bebis igår.
Nu längtar jag änu mer...
Hon är bara en vecka mindre än mig så bebisen är väl ungfär lika stor?
Fräckt!
4 dagar kvar!
F Y R A!
=)

Angående min vikt så är jag lite rädd!
Detta är min blogg så tycker ni jag tjatar om den får ni sluta läsa.
MEN 7 kg på 18 veckor?? Min mage är JÄTTE stor!
Benen och armarna har med fått fett på sig..
*suck*
Känner mig inte alls fin!
:(
Vågar inte tänka hur jag ser ut när det väl e dax!
Kommer säkert gå upp 30 kg!!
Nääääääääää!!!

Nä ska sluta klaga, bara bebis mår bra!
image87
Baj baj!

Kommentarer
Postat av: Pauli

gumman, du får tänka att du snart gått nästan haöva tiden så 7 kg tycker inte jag är mycket. Släng ut vågen och njut! jag var också som du i början, jag landade ändå på 20 kg :( MEN, jag har en fin Engla att visa upp :) puss

2007-09-24 @ 18:00:51
Postat av: hanna

ta de lungt de e bara magen som väger du e pinnasmal i övrgigt :) puss

2007-09-24 @ 18:10:13
Postat av: Anna

TJOCKISSSSS!! :D *skojja* Puss

2007-09-25 @ 22:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0