Blev inte som jag tänkt mig.

image43










Nu har jag suttit här o faktist fastnat.
Ville så gärna ändra utseendet på min blogg.
Jag måste lära mig hur bara. Jag klara av att byta bakrund iaf.
:)
Måste gå och göra vid mig nu för det är snart jobb.
Vill verkligen inte jobba idag. Det är ju helg! Men måste man så måste man.
Har inte målat. Blev inte så. Dom andra har slitit. Men imorgon så ska jag hjälpa till.
Jag har istället bakat en kaka o bjudit på kaffe. En liten husmor.
Ska ta kort så ni får se hur fint det blir där ute. Är riktigt nöjd med vad dom gör.

Nä nu kallar duschen.

Du där inne. Mamma vill känna dig. Är så nyfiken på dina rörelser.♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

Din nya bakgrund var ju superfin!

2007-09-08 @ 21:02:57
URL: http://mizzsofie.webblogg.se
Postat av: Johanna

Tack :) Ska försöka ändra lite mer idag. Kul men tar tid *ler*

2007-09-09 @ 09:10:51
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-09-09 @ 09:47:07
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0