Snuvig i näsan.


Snuff snuff..
Här sitter man med en snuvig näsa. Men det hör väl till denna årstid?

Vakna för en timme sen då Pauline ringe o väckte mig..Grrrr....Hehe =)
Nä då det va behövligt, ska inte sova bort hela dagen juh.
Ska leka lite lite med henne idag fast det bli väl inte så mycket iochmed vi ska träffa hennes andra vänner o sen sitta o titta på massa kläder. Hittar man ngt fint ska jag beställa av pauline. =)
Hon ska med ha Me&I party men då jobbar jag så jag kan inte komma den dagen. Men idag kommer jag få ett hum om vad det finns för ngt!

Åt en nyttig frulle, det blev gröt med linfrö i. Kanel ovan på..MUMS.
Sen en clementin o kaffe. Gud vad det luka jul..
*längtar*


Ngt som är himla bra är att Staffan o jag ville ha en videokamera och en bra digitalkamera nu till bebis ska komma.
O vet ni, nu har vi det :)
Jag fick en jätte söt videokamera när jag fyllde 25 av min mojja o fajja.
Sen har Staffan precis köpt en ny diggis, en av dom nya på markanden. Så det blir att filma o fotta :)
Skönt att det biten är avklarad.

Vagn och bilstol är bestämmd så nu ska vi bara beställa d med.
Sängen är monterad, madrass och kudde är köpt.
Mojan handla påslakan igår, med prinsessekronor. *sött*   Man ser inte det bra där men d fanns inga bättre bilder på Ikeas sida..

Nu har vi börjat att handla o det känns skönt.. då bli stressen inte lika jobbig.

Nu blir d mer kaffe sen ut o gå med Viska.

Puss

Kommentarer
Postat av: Pauli

fina bebiskläder och sängkläderna är sockersöta! Engla har också sånna. Riktigt flickiga :) Filma magen när den rör sig, det är ett tips från mig. Superskoj att ha! ses sen gumman puss Blev det kronan vagn?

2007-10-10 @ 13:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0