Järnbrist.


Allt så jätte bra ut igår. Förutom blodvärdet. Men så är det nästan med alla gravida i den här perioden.
Därav fick jag svar på min fråga om att varför jag är så yr ibland.
Så nu har jag köpt mig  järn tabletter.

Idag kommer kusin sofia på besök.
Kul!
Har gjort kycklingsallad, mums! Och vitlöksbaguetter.
Vill äta nu :)

Jag är ganska störd, jag sitter o lyssnar på julmsuik..
Blir jätte glad av det hehe..Det är remix på alla jul låtar.
Kommer väl kräka på dom till jul om jag inte slutar lyssna på dom inom snarats hihi....

Ska lägga mig lite i soffan och få bort yrslen.
Sen kommer älskling hem!

Vi saknar han massa idag!

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

ja lite störd faktiskt :)

2007-10-25 @ 09:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0