Gäsp!


Idag har jag inte vilat ngt sen jag kom hem från jobb.
Kl ringde 7.
Slutade 8.
Staffan kom o hämta mig och då hade jag varit på brödboden och handlat bullar.
Hem och ladda ner Idol för jag är faktist tvungen att se det. Ett av mina favo program, så varför missa d?
Tur Staff finns så han kunde fixa d till mig.
Gjorde frullen o kröp ner i soffan och titta på det.
SAM MÅSTE ÅKA UT *host*
Bojkotta 14is tjejer!
Tog sen på oss bra kläder för att gå en runda i det kalla men sköna vädert. Gick hem till Staffans mamma o pappa och blev bjudna på lunch. Dock var jag inte så hungrig då jag ätit 2 bullar (4 halvor men mycket pålägg)
Haha.
Gick sen hem igen och då fixa vi lite i trädgården. Plantera våra Ljung eller hur det stavas, så det ser fint ut vid dörren. Dom andra var ganska döda.
Älskling klippte sen gräset och jag gick o tog upp alla barren jag sopat ihop (han gjorde inte d ;) )
Sen va d mörkt! Jag gjorde tacos till oss och vi tittar nu på tv, med ett litet brejk.
Ska se ngn film, får se om jag lyckas hålla ögonen öppna.

Imorgon kommer mor o far på besök!

Ha en über mys kväll, dom timmar som är kvar!

PUSS!

Ps. Bebis flickan vill inte ligga still, hon buffar såååå på kvällen! Busig!
image115

Kommentarer
Postat av: Hanna

JA SAM SKA UT HAN E KASSSSSS!!!!!

2007-10-21 @ 08:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0