Peter Jöback!


Ohh vad jag älskar hans julskiva! Den kom en tid i mitt liv då jag inte mådde så jätte bra.
Den är så sorlig, så fin!!!  Får känslan från den tiden men ändå nya härliga o fina känslor.
Är så glad att jag står var jag står idag. Då på den tiden kunde jag lika bra ligga under täcket varje dag.

Allting var bra
allt var glömt
trodde jag
tills jag tittade uppåt och

Snön föll
och plötsligt kom tårarna
snön föll
jag saknade dig så
jag mindes den natten
när allting tog slut
jag minns hur jag satt där
och tittade ut och hur snön föll



Kom hem från jobb för en halvtimme sen. Ska tebax sen ikväll och sen jobba dagen imorgon.
Mycket men jag har krafter till det nu, o då ställer man upp :)

Jul marknad till helgen, Åhus parken! Mysigt!!!!
Mojan o fajan med mormor o morfar kommer nog med upp..


image150

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

julmarknad e mysigt, vi kanske ska dit när kim målar haha :)

2007-11-21 @ 20:31:20
Postat av: Denise

Åh, den låten är så fin!=)

2007-11-21 @ 21:58:22
Postat av: Karolina

Hej söt!! Hoppas allt e bra med dig :) Å att ni får en mysig helg med julmarknad å allt !! :)
Kramen !! Älskar dig !!

2007-11-23 @ 18:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0