Julmarknad = Skitmarknad!


Jag som sett framemot att gå på en mysig julmarknad.
Blev så besviken. Jag trodde det skulle vara tomtar o julmusik och glögg och pepparkakor.
Men ikke. Det va som en vanlig marknad, med massa skitsaker!!
Men men, där var ett stånd med lussebullar så det köpte vi. Bara för att på liiiiite julstämining.

Sen kom mojan o fajan upp. Staffan är på julbord så jag bjöd upp dom så vi kunde äta gott o planera inför julen o så. Körde till Maxi o handla god mat, så mojan gjorde fest middag till oss. MUMS!
Bytat gardiner o lite så med..

Svin ont i nacken har jag! Tror jag spänt mig.. Hade behövt massa massage!
Ngn frivilig?? :)

Julskyltning imorgon, snällla regna inte!



Jag o lussebullarna.

image152
Godnatt!
image152

Kommentarer
Postat av: Pauli

oh du har hittat shorts ser jag :) fint! Vi hade ett regnigt göteborg och det regnade i em här hemma så det blev ingen julskyltning för oss :(

2007-11-25 @ 18:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0