Då ska Vi upp i luften.

image125



Min bebis och jag ska flyga till Sundsvall med mojan o fajan.
Syster yster blir 30 år. + att Mange oxå fyllt 30 och Ebba 3.
Kalas tajm alltså :)
Hoppas bebis inte tycker det är otäckt att åka så högt upp.
Men Mamma skyddar henne. Alltid! ♥
Blir mycket packning trots jag sa till mig själv att det inte behövs så mycket!
Men men, sån är jag!

Haft smärtor i nedre regionen. När jag antränger mig och tar i.
Känner jag mig stressig kommer det med.
Ska ta d lungt dessa dagar som kommer.
Vill inte att ngt ska hända juh!

Går in i vecka 24 idag. Shit vad det går snabbt!
Faktist!
Ska ta lite mer bilder men har inte haft tiden och inte kännt för d!

Hade en liten babyshower i fredags.
Pauline, Maria och Mette kom upp.
Fick fiiiiiiiiiina paket. Sen drog vi till stan och luncha och gick i affärer.
Tänk om man hade haft turen att få ha dom här lite oftare... :)

Trött och täppt i  näsan så ska ta o vila lite!
Ses och hörs!

Kommentarer
Postat av: Pauli

skulle skicka lite bilder från i fredags till dig på msn ju! VILA! Inte bra att du känner dig kass när du stressar men det är lätt hänt. Mysigt att besöka syster, när och hur länge? puss

2007-11-05 @ 22:15:35
Postat av: sara

Ha så skoj i sundsvall. snö o fint här uppe.. :) kramis / sara

2007-11-08 @ 14:43:21
URL: http://www.unperfectstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0