Då sitter man själv.


Eller jag o bebis sitter själva. Buffar gör hon lite då o då..
Har haft en bra dag. Vakna när mojan gick upp, vi åt god frulle tillsammans.
Gick in och duscha o gjorde vid mig. Regnet öste ner så vi beslöt oss att inte åka in till stan.
Åkte till Eko.. Fajan följde med. Kul. Han brukar inte gilla när vi går i såna affärer.. Vi brukar juh ta sån tid på oss och titta på massa skit. Men det gick bra :)
Köpte ett babygym.. Jätte sött men där var inte så mycket aktiva saker på. Men de är bara att hänga på själv.
Tror inte bebisen lider av att det inte är ngt "märke"..
Köpte ett påslakan set till henne med..
Känns skönt..
Vet inte vad jag skulle gjort utan mina föräldrar. Dom ställer verkligen upp!
*älska*

Staffan kom hem vid 5-halv 6 imorse..
Sen när han blivit pappa kan han inte leva så mer..hehe..bara om jag får vara med o ha skoj.
För fy vad det känns ska jag säga. Han kan juh göra precis allt han vill.
Själv har jag min flicka att tänka på.. Jag har slutat röka, jag festar inte, MIN kropp gör en stor förvandling medan han ser ut precis som vanligt.
Sen är det JAG som ska ligga o ha fruktansvärt ont med.. Krysta krysta!
Men det är verkligen värt det!

Nu är han på jobb. Så tråkigt! Får inte sova med han fråns onsdag..
:(

Snart jul och nyår, massa förbereleser!
Tänk att vi ska ha det i vårt hus. Mysigt!!
 
Nu ska jag kolla runt lite på bebis sidor. Fakta är bra!


Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

mysig bild gumman! *Kramaom* Och ja, man mixar allt och drycken e skitgod OCH supernyttig ;-)

2007-11-26 @ 18:07:56
Postat av: Pauli

massa kramar till dig! staff får allt ta och ställa upp redan nu tycker jag ;) hehe fast det gör han säkert. Puss på dig och det var en jätte fin bild!

2007-11-26 @ 19:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0