Born to be loved!

image163


Heej!
Idag är en molning och lite små regning dag.
Sitter med kaffet här och lyssnar på "dancing in the dark"..
Underbara låt!

Drömde sååå hemskt inatt.
Om min lilla bebis. Att jag la ner henne i en liten liten burk för jag skulle kuna ta med henne på bussen.
Bara d att jag glömde d, så när jag hitta burken så va hon helt kletig o blå.
Låter juh jätte mesigt men fy vad det va hemskt!
:(

När älskling kom hem (han jobbar natt) så vakna jag igen.
Gick upp på toa och la mig sen vid honom. Han höll om oss massa.
Då började hela magen hoppa, i en gämn rhytm.
Älskling bebis hade hicka.. *hihi*
Kändes tufft...


Börjar få lite julklapps hysteri!
Men denna julen blir det inte många klappar från oss.
Vi har tyvärr massa utgifter som kommer att komma.
Men såklart ska alla nära o kära ha.. :)

Dagar jag ser mycket framemot!
30 nov - sätta upp ljusstakarna.
2 dec- glöggbjudning hos staffans bror.
8 dec- träffa tjocka släkten hos mormor o morfar.
17-18 dec- Övernattning på ett FINT hotell i kphm med mat och tivoli inräknat.
3d ultra ljud *sååå spännande*
24 dec- JULAFTON HOS OSS!
31 dec- NYÅRSAFTON HOS OSS!

Nu ska jag damsuga här. Fast älskling sover än.
Men jag måste juh göra ngt vettigt!
Puss på er!

image164

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0