Bebis mår bra!


Jaha, då har man varit hos barnmorskan.
Allt va bra med bebis, men med mig va d sämre..
Har foglossning, ska till läkaren och till sjukgymnasten.
Hade spår i urinet som inte ser så bra ut så dom skulle skicka en odling.
Mitt blodvärde hade sänkts änu mer. Började på 123, sen 113 coh nu 110... Därför är jag SÅ trött!!!
Min syn har blivit sämre och det tog hon allvarligt på så läkaren ska ta en titt på mig där med..
Magen va över medel, har nog en STOR bebis hehe.. Eller kanske jag är längre gången än vad det står på papperna.. Bebis hjärta slog fint, 142 slag i minuten..
Vikten hade ökat 2 kg sen sist.. Big mamma!

Jobb ikväll, ska försöka vara social :)
Somsagt trött som en häst...


image149
Kärlek// Johanna

Kommentarer
Postat av: Pauli

puss på dig! Hoppas det inte är havandeskapsförgiftning du ligger i risk för! Krya på dig och hoppas du blir bättre. Foglossning *AJ* vet hur det känns! lider med dig gumman, det är tufft att bära en prinsessa!

2007-11-20 @ 15:55:56
Postat av: Amme

Hej söt! Läste precis din blogg, hoppas verkligen inte du håller på att få sån havandeskapsförgiftning. Har läst lite om sånt, fyyy. Det får du ju inte ha. bort bort! Håller mina tummar. puss

2007-11-21 @ 14:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0