After Eight!


Brukar inte gilla det, men nu har det åkt ner typ 6 bitar.
Dumma mojan som lämna kvar dom :)

Jobbat dubbel pass, kom hem vid 5..
Legat i soffan o tittat på tv med Staffan. Nu beslöt han sig för att spela så då får jag sitta här lite.
När vi låg i soffan höll han om magen, plötligt kändes d som han körde in fingranra i sidan på mig.
Jag bara Aj!
Men det va juh inte han, han hade inte handen där.. Det va bebis. Hehe... Kändes riktkigt otäckt!



Usch, igår innan jag skulle ta bussen så fick jag ett jobbigt besked!
Det vi befara finns där, bara det inte bryter ut.
Blev väldigt ledsen. Och man kan inte göra ngt.
Det handlar inte om mig!
1 gång räcker !!!!!!
image162



På fredag ska jag sätta upp ljusstakar!
*längtar*






Kommentarer
Postat av: Hanna och bebisen

After Eight e jättegott hehe , jag fick sånt sug när vi va på ekohallen i förrgår , vi köpte en stor förpackning hehe yummi =) Kram

2007-11-29 @ 08:14:56
Postat av: Sara

Mumms.. :)
Tråkigt de där sista, vet inte vad ni menare men förstod att de va ett tråkigt besked, kramar om o hoppas de löser sej.. ses snart. Kram / S

2007-11-29 @ 13:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0