14:30


Då slog jag upp ögonen! Herregud, jag har varit helt däckad!
Jag som skulle göra en del idag. Men det är bara att lyssna på sin kropp.
Tror jag behövde vila. Somsagt man är ju 2 nu.
Fick sån fiin känsla, längtar så till VÅR flicka ska komma. Ska sluta stressa med alla tankar!
Allt kommer falla sig naturligt.
Det kommer inte vara en dans på rosor men detta är faktist livet! Tänk om alla skulle backa för att dom va rädda!
Nä då, jag och staffan kommer blir bra föräldrar åt  vårt barn! Så mycket kärlek Hon kommer få!!

Ska jobba halv 6. Shit, d e snart! Haha vilken dag.
Sen blir det jobb imorgon och på onsdag med.
Kör dubbel pass tisdag till onsdag. Det är inte så jobbigt.
Bara man inte mår dåligt och kanske är över trött.
Men I är snäll hon.

Nu ska jag dricka upp kaffet, kolla posten vi fick sen göra vid mig.
Pussa på Staffan som jobbat natt och fortf ligger o sover. Ska flirta med han så han kör mig till bussen.
Det är faktist HELT SVART när jag ska gå dit, en läääskig skogsgång me.. :(
SÄTT UPP LAMPOR KOMMUNEN!

 

image158

Kommentarer
Postat av: Pauli

oj oj oj vad magen växer!ser ut som en riktig flickmage!! ÅHHHHHH vill ha körkort! Då kunde jag brummat upp till dig ju

2007-11-26 @ 19:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0