Tröst äter.


Galen blir jag på Fk.
:(
Så har jag legat hela natten o väntat på att klockan ska bli 10 så jag kan ringa min handlägare pga att hon har skrivit ett STORT fel i brevet jag fick..
Haha ja då ringer jag....O då har hon semester till den 13onde!
Hoppas dom förstår att detta handlar om min ekonomi o att jag o min lilla familj ska kuna överleva.
O inte leva som snåla idioter!

Aja ALLT LÖSER SIG! Men ibland undrar man..


Till en anna sak...
Ngt ni måste testa är en helt underbart god filmjölk!
Pepparkaks filen... Ohhh man blir helt frälst.
Den är nog inte så nyttig, men va fan ;) 

image177

Nu har jag pratat med Pauline. Hon e massa förkylder den stackaren..
:(
Hoppas hon blir liiite friskare till imorgon.
Sakna!!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe!!

Baj baj

Kommentarer
Postat av: Amme

Hej söt! Såg att du ändrat layouten i bloggen, hehe ja passade på att "sno" din förra, den gillade jag :-). Puss

2007-12-06 @ 13:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0