Taggarna utåt!


Ja det har varit lite så idag må jag säga.
Ibland är vi inte från samma planet!
O jag är nog inte från ngn mänsklig planet nu när jag e gravid, men vem e ? :)

Frustrerad är ordet!
AHHHHHHHH!!!!!
Stackars! Men han är rätt bra på att höja rösten han med. O då blir jag arg! Grrr!
Jag hör lixom :)
Aja, jag älskar han ändå..min lilla fjant.
image188


Jag är så trött nu.
Ska sova, ohh vad skönt! Tyckte precis det var morgon. Sova e livet, när man e trött ;)
Som jag alltid är! Hihi.

Imorgon ska vi iaf köpa julagran.

*konstig känsla*
Stanna inne, lova!
image189

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

hej! har du något tips om vad jag kan ge min pojkvän i julklapp?? :)

2007-12-12 @ 23:56:21
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: Amme

hahahaha u go giiirrrrl! ;-)

2007-12-13 @ 10:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0