Nähä!


Det blev INTEimage170 som jag tänk mig!
Har fått sjuka mig hela veckan. Det går inte att veta om man kommer klara av dagen utan smärta. Vill inte utsätta mig och min bebis för ngn risk och vill inte utsätta min brukare heller. Jobbar man så ska man kuna göra sakerna till 100% tycker jag. Men i mitt fall hade det inte gått. Ska till läkaren den 10:onde. Vi får se vad hon säger.


Haha nu ska jag vara äckliig!
Läste om vecka 28. Där stod att man kunde ha rå mjölk i brösten nu. Men visa får inte d fråns amningen ska sättas igång. Då tänkte jag, o vad skönt. Jag har nog inte ngt sådant än i min bröst. Men jag va juh ändå tvungen att kolla. Så jag klämmer lite ;) O gud vad jag blev äcklad!
Där kom juh ut ngt från min bröstvårta. Det är juh vanligt men uff, det va en konstig känsla att se ngt komma därifrån. Så nu får staffan inte klämma där ngt mer..haha skämt o sido..eller nä det får han inte :)

Min natt har varit som den brukar nu förtiden. Somna vid 4 fast jag gick och la mig 12. Sen kom staffan hem halv 7. Då hade jag redan vaknat klockan 6 av smärta, så då gick jag upp för att testa om min kropp var i funktion att böja sig o så. Men svaret vet ni redan. Så på telefonen coh sen ner i sängen igen. Älskling la sig o vi började prata. Somnade väl igen vid halv 8. Sen vakna jag 9! Är inte van vid att sova så lite o så oroligt. Men jag vet, det hör till! :)

Det var allt för mig just nu. Ska äta ngt och dricka kaffe.

Ha det bra mina kära läsare!

Puss från Oss.


Kommentarer
Postat av: Hanna

hehe de har komit råmjölk ur mina titties med haha SCARY ! =) krya på dig lilladu!

2007-12-03 @ 11:29:34
Postat av: Caroline

hi..en ny skoj blogg att följa! Du ser fantastisk ut btw!

2007-12-03 @ 13:34:29
Postat av: Pauli

staff kan klämma, tillochmed suga utan att det kommer något! Om han ej suger för kraftigt vill säga :) Inte ens när man ammar brukar det läcka när man sexar... hehe! Det ÄR helt galet att det är så kort tid kvar! SPÄNNANDE!!!!!

2007-12-03 @ 20:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0