Massage!


Ngn? Hade verkligen behövt det nu.
Igår gick jag o älskling ut en runda. Man måste röra på sig fast man har foglossning juh.
Vi gick jätte sakta. Ansträngde mig knappt. Men man är verkligen inte gjord för att röra sig nu!
Fick stanna, fick skiiiiit ont, gick som en anka hem! Ahhh o det är 3 månader kvar.
Vill inte bli sängliggande precis!
Ska till sjukgymnasten o få ett bälte och bra tips om hur man ska överleva ;)

Var inne på nätet o beställde speciall gjorda kuddar till bebisar.
Både till spjällsäng och vagn.
Funderar på om man ska köra på åkpåse i vagnen eller bara ha fårskinn, kudde, overall och filt.
Bebis kommer ligga så gosigt så hon kommer nog inte frysa. Tycker att åkpåse kan man köpa till senare.
Men det är så att man får känna sig för...

Gud vad jag längtar efter henne...image177

Nu är älsklingen på jobbet igen. Det är pest och pina att han har dom tiderna!
Men förhoppningsvis är det bara fram till jul.
23 dagar kvar nu.. Sen kommer tomten med sitt stoooora skägg!
Älskling vill inte ha ngn tomte detta året. Men jag har haft tomte i alla mina 25 år och ska ha det alla mina 25 år till!
Vadå, utan tomte ingen julafton. Man behöver inte gå in helhjärtat i det. Men ngt som symbiliserar en tomte som delar ut klapparna MÅSTE man ha ;)
Hur många "tomte" kom det med i det lilla utlägget? Hahaha....Hohoho...

13 dagar kvar till 3d UL...
Ska bli så kul! Se vår lilla jänta på ett litet mänskligare sätt.
image178
"du kommer vara perfekt för oss"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0