Lucia - men vart är hon?


image190

Inte sett henne ngnstans!
Kanske måste slå på tvn?

Lucia dagen är inget stort för mig. Men den dagen min flicka blvit stor kanske man firar det på ett speciellt sätt.
Visst är det super mysigt. Men somsagt, jag har ingen lucia stämining.
Därför ska staffan o jag försöka göra så att vi köper julgran på den dagen. Få oss en lite tradition.
:)

Snart är det dax för Danmark.
Jag vill inte lyssna på dom som vet bäst, men kanske borde?
Dom avråder oss att åka dit!
Ifall det händer ngt.
*suck*
Jag eller Vi har juh sett framemot detta så länge.
Ja enda sen min födelsedag då jag fick denna present av Staff.
Får lyssna på min kropp. Det är ändå några dagara kvar!

Nu ska jag ta fram julgransmattan.
Ihhh!

;)

image191

Ps.. Tack för alla fina komentarer. Blir alltid lika glad när jag läser...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Händer de nåt så har dom ju sjukhus i damnmark me :)

2007-12-13 @ 14:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0