Kalas!


Då va d dax för morfars kalas. Ska bli kul att träffa tjocka släkten.
Staffan kommer ner snart med.
Har verkligen det bra när jag e här nere. Upp-passad :)
Det behövs när man är gravid. Spez när man har krämpor hit o dit.
Lill bebis har stooor plats o röra sig på men vad tror ni hon ligger och sparkar som mest?
Jo längst ner, så det känns som hon sparkar mig på det heliga. Det gör ONT. Det gör faktist ont så jag ojar mig.
Trodde inte att det skulle kännas så! Min faster har varnat mig.. hehe...
Aja, snart e hon ute hos oss. Förbereder mig att hon kommer tidigare. Det känns så!

Hana pana har fått beviljat HP nu. Hade FK bara skött sina papper rätt hade jag oxå varit det. Men nänä jag måste vara orolig.. Det är inte så att jag inte vill jobba! Utan jag kan inte! Som jag skrivit innan ska man kuna göra sitt jobb till 100%.. Men jag hade kunat göra mitt jobb till 40%... O det är inte spez bra! Kan juh knappt ta mig ngnstans utan att får ont. Jag kan inte böja mig utan att det det gör ont. Jag har ingen sömn. Antingen sover jag för mycket eller sover jag inget alls. ALLT är rubbat. O den som inte har varit gravid kan utala sig om detta. Det är INGET man hittar på precis.  Somsagt, jag hade juh helst av allt mått som jag brukar o levt som jag gjort innan. Men det tiden kommer igen. Då är jag fit for fight!
Va bara tvungen.. *puh*

Ja jag hitta en bild på vagnen vi ska ha...


Nu måste jag in o duscha säger mojan! Bara att lyda! *ler*

Baj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0