Då var det lite mer julpynt.


Ett tips, jysk har 30-70% på alla sina julsaker. Gissa om jag handla?
;)

Julgranen är pyntad nu. Blev fin. Tycker jag iaf :)
Tar på krafterna att göra sånt har jag märkt. Är super tröttis nu.

 Med blixt.

 Utan blixt.

Det är alltid mysigare i verkligheten. Då det är mörkt och man ser julgransbelysningen :)

Tack för svaren ang tvättmedel och sköljmedel.
Har parfymfria hemma, men tänkte om det är ngn speciell som är ngn favorit..
Men jag får testa mig fram :)

Imorgon är det kalas hos Staffans mamma. Då är det smårgårdstårta som gäller.
Mums.

Sängen kallar..
image200

Kommentarer
Postat av: Anna

Guuud va mysig julgranen blev..
De e nåt speciellt med julgransbelysning i mörker! Tihi.. hoppas allt e bra me dej! Många bamse kramar Anna

2007-12-15 @ 11:19:42
Postat av: Amme

Fin gran, jag tog med massa kort på vår i olika former och utföranden, svårt att ta bra kort med massa belysning, men det är som du säger, dom är ju i sin absoluta toppform i mörkret. *MYS*

2007-12-15 @ 11:24:16
Postat av: Vera

Vad fin din gran blev vännen! Myspys:0)

2007-12-17 @ 01:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0