1 advent och foglossning!


Då var det söndag igen.
Älskling har åkt till jobb. Tycker det är skit tråkigt när han jobbar dessa tider.
:(

Fick sjuka mig igår från jobb. FY FAN vad jag ont jag hade. Det blir ju bara värre och värre.
Ont mellan benen! Ont i svanskotan! Jag skulle klia mig i huvudet när jag låg ner. Då låste hela
gumpen sig. Hur går det ihop?
Ska jobba imorgon o jag hoppas innerligt att jag inte vaknar av samma smärta då.
Får inte stressa till bussen, då kommer jag förmodligen få tebax det.
Har varit på 1 advents mys hos staffans bror idag. Skulle in o handla en blomma till dom och vi var sent ute.
Stressade, gick jätte snabbt och då PANG så fick jag skit ont igen mellan benen och fick bara ställa mig.
Oj vad jag klagar. Men det gör jävligt ont..!!

Annars så va d mys hos staffs bror.. Blev sånt man bjuder på 1 advent.
Tyvärr gör vädert sig dåligt. D ska vara minus grader nu. INTE regn o blåst..

Imorgon går vi in i vecka 28. Förstår ni att det BARA är 12 veckor kvar då. Galet!
Idag är det precis 3 månader kvar till  BF :)

image169

Pussar och Kramar...

Kommentarer
Postat av: Hanna

ja shiiit vad tiden går snabbt!!!! =) nu har vi bara sista biten kvar! waah :| hehe ha så skoj på jobb idag!

2007-12-03 @ 08:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0