When you're gone

When you're gone
The pieces of my heart are missing you
When you're gone
The face I came to know is missing too
When you're gone
The words I need to hear to always get me through the day
And make it okay
I miss youimage10


Så då har Staffan åkt till Stockholm.
Kommer hem nästa måndag.
Det är så tråkigt men det är juh ett måste!
Bebis och jag saknar han redan.
image11


Igår körde vi ner till Malmö.
Svängde inom Familjen o det var massa trevligt att träffa dom igen.
Engla har blivit så stor. 6 månader om nga dagar. Hur kan tiden gå så snabbt?
Drack kaffe o åt åt nybakta muffins *mums*
Pratade en massa o sen va vi tvunga att åka.
Då va det dax för kräftskiva.
GUD SÅ GOTT! Men ack så mätt jag blev.
Åt massa brie ost. Det får man juh inte eg men denna va pastöriserad.
Får hoppas d inte händer ngt.
Alla satt o drack o hade skoj, själv satt man o va trött och ville eg bara gå o lägga mig efter maten hehe..
Men lite social fick man vara.
Trevlig lördag helt enkelt.

Nu är det vattning på gång. Håller på att vattna gräset..Får hoppas det inte dör för då blir nog Staffan väldigt arg på mig..hehe... Jag hade oxå blivit arg på mig =)
Ahnää liiiite kan jag!
;)

Nu får jag ta o kolla om det finns ngt jag kan äta. Har typ inget hemma så jag får plocka lite.
Får handla på onsdag. Då har jag tid till d..

Ha d bra kära läsare.
Kram från Oss.




Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack=) Micke hälsar tillbaka *grattis till bebisen*. Hoppas ni haft en trevlig helg!

2007-08-19 @ 20:06:21
URL: http://mizzsofie.webblogg.se
Postat av: Engla

Bebisen: säg till din mamma att det är viktigt att hon äter mycket och att bli sådär äckligt mätt får hon stå ut med ett tag! Så kände min mamma också sig när jag låg i hennes mage! Väx du nu och må bra så ses vi om ett par månader! Snart kan vi leka :)

2007-08-19 @ 20:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0