Vilken varm och klibbig dag!


Är det så att vara gravid eller tycker alla att det är fruktansvärt klibbigt ute?
På det hela så fryser man juh.
Uff.
Bebis tyckte nog att jag stressade lite mycket idag på jobb. Var juh tvungen att gå till högskolan med min brukare.
Jag fick köra upp för en stoooooor backe! (körde henne i sin rullstol) , lovar att jag var anfådd. Ner måste man oxå komma och det va nästan på jobbigare fär jag fick juh hålla emot massa.
Vi hade beställt taxi hem, men shii fick jag. Hon avboka den. Så det va bara på det igen. Samma backe! Ahhhh!
När vi väl var hemma hos henne så högg det verkligen till där nere. Tror faktist att det var bebis som sa "nu tar vi det lilla lugna"... Så jag lovar, mamma ska lyssna ;)

Efter jobb blev det en liten dejt med A. Väldigt trevligt. Åt en god varm macka på Darins. Yummi..
Sen blev det massa snack..va juh ett tag sen vi sågs...!
Men somsagt, det va massa trevligt..

Nu sitter jag här trött o sliten.
Uppsväld i magen. Ska nog äta lite katrinplommon ;) hehehe..

Igår skulle jag upp o kissa mitt i natten.
Trött yr och massa ont i huvudet går jag upp. Tände såklart inga lampor!
Tebax till sängen, gick sakta (trodde jag) PANG!!! Jag gå rakt in o väggkarmen. Ögonbrynet o pannan fick smällen. Det var verkligen inte ngn liten smäll! Gråtandes la jag mig ner. Älskling försökte trösta. Hörde att han skratta lite :) O det kan jag med göra nu, men då blev jag bara sur! Ajajajajajaj....Fick ta en till huvudvärkstablett efter d :)
Hade nog sett rätt roligt ut om man fått se det i ljus! :)
Stackars lilla mig.

Älskling slutar inte fråns 00:00. Men sen är vi lediga imorgon, lördag och liiiite på söndag.
Sen far han upp till Stockholm o jobbar! *suck*

Nu blir det att rota i kylen!
Puss o hej!

image4

image5

Kommentarer
Postat av: Amanda

GRATTIS till Bebis!!! (: Hoppas att allt går bra ^^. Kram / amanda

2007-08-16 @ 20:53:13
URL: http://shoulderson.blogg.se
Postat av: Sofie

Jasså är du en av alla tjuvläsare haha. Alltid kul när man får reda på vilka som läser, är ju flera hundra varje dag=) Min pojkvän känner förresten din kille Staffan! Önskar dig en trevlig helg!

2007-08-16 @ 21:53:05
URL: http://mizzsofie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0