Imorgon är det dax för läkarbesök!


Ja imorgon är dagen kommen för läkarbesöket!
Iochmed jag har råkat ut för ett X och har min blödarsjukdom OCH har endometrios så vill dom ha lite xtra koll på oss.
O det är juh jätte skönt!
Får se vad som händer imorgon. Vad dom kommer fram till.
Är jätte svulle i magen nu. Kan bero på potatisen? Hatar den känslan..
Trög mage ab när man är gravid! Jadå :) Eller :(
Nyduschad är jag oxå. Slipper jag gå upp så tidigt imorgon o göra det.
Jag är en männsika som gärna vill ligga o dra mig in i d sista. Sova är juh så skönt.
Får juh ta tillvara på det nu för om 6 månader blir det nog inte så mycket av den saken.
Men det kommer det såklart vara värt ♥

Saknar Älskling. Att vara i ett hus utan ngn i det är tomt. Det blir så stort!
Ensamt, uff!

Det blir en händelserik dag imorgon somsagt!
Läkarbesök
Ta kort till ID
Lösa in mina skattepengar
Följa med Anna till AMS
Jobba kvällen/natten.

Ska föna håret nu sen sätta mig och läsa lite i en bok.
Take care!
image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0