Godmorgon *gäsp*


Eg är det inte morgon. Har jobbat natten så jag jag har varit vaken sen 7.
Är fruktansvärt trött nu. Så jag ska faktist lägga mig lite efter jag skrivit här =)
Älsklings mamma o pappa kom o hämta mig på jobb så jag slapp ta bussen. Dom hade köpt två bullar med, gott.

IGÅR.
Det var juh dax för läkabesök. Jag trodde det innebar att jag skulle ta nya tester o dyligt.
In kom jag och hälsade på läkaren.
:Hej hej så det är du som är Johanna.
:Ja
:Vad bra, då ska vi göra ultraljud och vul på dig idag. Så vi ser att bebisen ligger rätt.
:Jaha redan, ehh det visste jag inget om. Men inget mig emot *ler som en stor sol*

Så ja igår fick jag se bebis. Lite var h*n..
Låg o sov men läkaren väckte h*n och då skulle ni sett vilka volter den gjorde.
Haha så coolt. Att det inte kändes..Men somsagt den är så liten än.
Allt såg super bra ut. Av det hon kunde se. Den 28/9 kommer vi se bebis änu bättre för då är det juh uppe på sjukhuset.
Blev bakåt flyttad med. 3 dagar. Så nu är jag inne i 12+4 IGEN hehe..
Blev ngt besviken för det är BF den 29 feb då. Alltså OM bebis födds då så innebär det SKOTTÅR.
*snyft* Inte ha ngn födelsedag på 4 år.. Stackare. Men självklart får man juh ta det den siste feb alltid då..
Ska knipa hårt den dagen hehe..

Så va d med det..
Nu svider d i ögonen och det betyder bara en sak.
SOVA.
Men i hörs igen.

Puss.

 
image14Grattis Engla på din 6månaders dag!

Kommentarer
Postat av: Pauli

så mysigt med Ul och volter :))) tror inte h*n jonner på 29:e, får hoppas... Men härligt att där var en bebis och att allting var fint! Engla tackar för gratulationen puss

2007-08-22 @ 10:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0