Äta för 2?

Det säger dom att man inte ska göra. Men idag har jag nog ätit för 4!
Fy tusan..
Först blev det grillat med massa tillbehör. Sen blev det glass med blåbär och hallon sen efter det sats d fram godis och efter det tårta och kaffe. Visst kan man tacka nä men Johanna är inte den som är den. Hon äter! :)
Nu sitter jag o älskling vid varsin data och knappar. Ska se film sen hade vi tänkt. Men ska jag vara ärlig så hade sängen inte suttit fel nu :) Men va tusan det är juh faktist fredag!
Imorgon blir det att köra ner till Malmö sen Vellinge!
Wiiee ska träffa Lilla familjen. Ska bli kul. Nu va det ett tag sen juh.. Engla har säkert vuxit en massa..♥
Efter det är det kräftskiva i Vellinge. Ohhh gott!!!!
:)

image9
Godnatt kram♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för förtroendet =)
Denna gången kanske vi lyckades...svaret kommer nästa måndag, men jag ska testa på lördag...det är ju så svårt att hålla sig =)
Hoppas allt är bra med er och krabaten i magen =)
Kram Maria

2007-08-19 @ 12:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0